första Inlägget

Jag som driver denna blogg heter Vanessa Ahlström och är 13 år, jag föddes 6 januari 1999. Jag rider på ridskola ca 4 gånger i veckan, men reder endast lektion 2 ggr. Jag rider på en häst som heter Elwira. Henne började jag rida förra julen (senaste). Jag gick på fotboll men har valt att ta en paus eftersom jag tycker det blivit tråkigt och inte så peppande. Istället för att gå på fotboll så försöker jag jogga 2-3 gånger i veckan, samt hinna med alla läxor. Mitt schema är oftast fullspäckat med olika roliga aktiviteter.
ELwira och jag Innan hoppträning!

Min blogg kommer handla om mode, mitt liv, mina aktiviteter och andra random saker ;) Hoppas ni trivs på min blogg!
PS. Jag kommer fixa header så fort som möjligt DS.

Kommentarer
Postat av: Mirra

Hej hopp!

Jag är en tjej som bloggar om min ponnyvardag och livet med ponnysar.

Jag uppdaterar min blogg varje dag med flera inlägg och massor med bilder!

Det vore superkul om du kikade in på min blogg.

Ha en fortsatt trevlig dag!

// Hoppryttare

2012-05-26 @ 13:17:22
URL: http://mirramarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0