Anusha ♥

Du är en av de bästa vännerna jag har, man kan alltid prata med dig om ALLT. Du finns alltid där för en om det är något jobbigt som har hänt. Du och jag har aldrig bråkat och jag hoppas att det fortsätter så.. Det är dig som man kan prata med om man är ledsen, brpka med om man är utråkad ;* (Haha!) Du betyder så sjukt mycket för mig, du är en sån jävla bra förebild för hur en äkta vän ska vara ♥ Jag kommer sakna dig så sjukt mycket när jag byter skola, sjukt mycket. Men jag hoppas att vi kan hålla kontakten iallafall! det måste vi göra.. Du är ANusha lixom, den dära perfekta tjejen som alla älskar! Jag är sjukt nöjd att jag iallafall bytte till engelska så att ajg fick träffa dig och se hur en perfekt vän ska vara. Alla roliga minnen vi har tillsammans finns och kommer alltid finnas i mitt hjärta♥Du är min andra halva!
Älskar dig ♥♥♥
MIN Underbara Anusha♥

Kommentarer
Postat av: Anusha

Älskar dig min perfekta unge! <3

2012-05-27 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0